Come up to meet you


Favorit i repris. Ph: Jag
Hejsan!
Hade hoppats på at att lägga ner väldigt mycket tid på bloggen denna vecka i och med att jag är borta hela nästa vecka pga konfaläger. Men neej, självklart ligger jag 20 tal efter i matten pga att jag var sjuk i förra veckan så trots att vi inte har läxor har jag hela tre läxor att ägna mig åt denna vecka (2 från och med imorgon) den andra är en läxa som egentligen är meningen att man ska göra över lovet men i brist på tid då måste jag ägna mig åt den denna vecka. Därför måste jag säga att jag tyvärr inte kommer ha en endaste liten ledig minut åt bloggen på hela två veckor det gör väldigt ont, det gör det verkligen. Men tyvärr är det så det är och det går inte att göra något åt. Därför måste jag tyvärr meddela er att jag nu måste ta en bloggpaus och att jag är tillbaka om ungefär exakt två veckor. Kanske tittar in här under påskhelgen om ni har tur.

Ta hand om er och Glad Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0