Andra chansen

Duell 1 Pernilla Wahlgren och Pain of salvation
Vinnare: Pernilla Wahlgren har mer fans, PFS låt är alldeles för långsam i jämförelse med Pernillas och Pernillas är starkare jag glömmer bort PFS låt när jag lyssnar på Pernilla.

Duell 2:
Pauline och Alcazar
Vinnare: Pauline, jag tror att vi är ganska trötta på Alcazar och låten är en blandning mellan Coldplay och Alcazars typiska schlager dängor. Jag tror att Pauline kan skrälla.

Vinnarduell 1:
Omöjligt att lista ut vinnaren, men jag tror faktiskt att Pernilla vinner

Duell 3:
Orsa och Kalle, och Neo
Vinnare: Beror helt på vilka som röstar är det äldre människor Orsa! Är det yngre Neo! Vi chansar på Neo.

Duell 4:
Crusified Barbara och Jessica Andersson
Vinnare: Jessica är i särklass en bättre sångerska, men frågan är om inte CB s låt är starkare. Personligen tycker jag inte det men jag är rädd att andra tycker det och rock brukar gå hem. Men samtidigt har Jessica fler fans än vad tjejerna har och det kan ju påverka någonting. Men jag tror faktiskt tyvärr att Jessica får se sig besegrad igen. Det är det sista jag vill men tyvärr tror jag det.

Vinnarduell 2:
CB och Neo
Rock går hem, CB

Till final: Crusified Barbara och Pernilla Wahlgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0