Voice inside my head

Tankarna snurrar runt i mitt huvud så ni anar inte, men det händer så mycket i mitt liv just nu. Jag har en mens som gör att jag är känslig för det mesta och ibland bara vill gråta. . Ibland kan jag nästan känna att jag tänker för mycket på saker och att jag funderar över saker som jag egentligen inte behöver fundera över. Men det finns också tillfällen då jag funderar på saker som jag verkligen vill reda ut och ibland behöver reda ut, som nu vad har jag ingen lust att berätta och ni kommer aldrig att få veta det heller. Alldeles för personligt. Jag är ledsen att det blir sånt här ibland när jag säger A men inte B men jag vill kunna skriva av mig och ibland kan man inte bara sitta och drösa ut vad man tänker här, man kan aldrig veta vem som läser och ibland kanske det helt enkelt finns saker man inte riktigt vill eller vågar dela med sig av misstolka mig inte nu. Men jag hoppas ni förstår det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0