The one you love


Jag borde egentligen packa och funderar på att göra det nu också, men jag måste först sätta på musik och vakna upp lite, har nämligen gått som en zombie hela dagen på grund av att jag har vänt på dygnet och en kombination av lite hormoner tror jag. Imorgon drar jag i väg till den vackra staden ovan och är där resten av sommaren. Tänkte att ni skulle få ta del av en oerhört dramatisk berättelse, som kan vara mycket lik Gossip Girl men whatever jag har gjort den och gilla den eller inte. Vet ni? Jag vet att jag har publicerat tusentals sådana här men jag blir aldrig nöjd och slutar hela tiden men nu är jag verkligen nöjd så jag raderar det gamla och låter er ta del av det jag är nöjd med istället. Nu ska jag slita mig från datorn och önska er en riktigt härlig sommar.

Ha världens bästa sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0