Sweet People

Just nu har jag tagit en paus ifrån solen. Här i Vadstena skiner solen och det är varmt som sjutton. Musik går på i bakgrunden i och med ett ganska tomt Itunes-biblotek får det bli en hel del schlager därav rubriken, men någon viskade i mitt öra att schlager är sommar. Ikväll blir det Eclipse på bio efter fan eventet känner jag mig verkligen som ett riktigt twilight fan. Jag trodde inte jag skulle skrika så mycket, men jag erkänner jag skrek precis lika mycket som alla andra. Jag har börjat på New Moon idag man ville bara läsa mer och mer. Om den fortsätter vara så här bra kan den faktiskt slå Ett nytt liv på köpet som den bästa bok jag läst. Nu vet jag inte vad som händer ska kanske ändå fortsätta att läsa?

Vad gör ni? Har ni gjort något kul på lovet såhär långt? Om inte, kan ni väl dela med er av något roligt sommarlovs minne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0