Hemma från studentfirande


Jag och Fredrik
Hejsan, nu är jag hemma från ett studentfirande för min kusin Fredrik det var kul och han verkade väldigt glad för att ha tagit studenten och för min och Marias present (jag hoppas att han verkligen var lika glad som han verkade). Det känns som att jag nästan är mer i Uppsala än vad jag är Stockholm nu för tiden haha nejdå men jag är där oerhört ofta, då jag åker dit imorgon också och stannar kvar till söndag då jag ska fira min andra kusin Erica som fyller år. Haha. Men det gör ingenting för mig, Uppsala är en mysig (liten) stad och det är ju trots allt personer i min släkt jag besöker och den är ju bara för härlig!

Må bäst!

BTW: Du som frågade om frågestund visst kan jag ha det men jag har ju knappt några läsare men visst om du vill så kan jag kanske fixa det snart. Tack också för berömet du gav. Vad kul att du gillar min blogg:)

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilket fint kort på dig o brorsan=)

Ses snart.

Puss

2010-06-06 @ 12:23:36
URL: http://ericawentzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0