Sunny Afternoon

Att ta sig igenom en dag genom att inte ens gå utanför kan faktiskt vara riktigt skönt även om man kanske inte ska göra det för ofta. Men det är i alla fall vad jag har ägnat mig åt de senaste dagarna inte i förr går men många andra dagar, eftersom det fina vädret typ har försvunnit. Som ni kanske förstod i förra inlägget har jag börjar titta på One Tree Hill och jag säger så här ingenting kan slå Gilmore Girls men One Tree Hill har slagit Gossip Girl, The Hills, The City och är en helt genialisk serie. Just nu tror jag att min favoritkaraktär är just nu Peyton. Men hur som helst så ska jag inte prata om det nu, ville bara skriva lite här när jag ändå uppdaterar min spotify lista med lite ny musik. Imorgon ska jag och min kära moder pröva oss på att baka Cupecakes får se hur det går.

 Annars händer det inte någonting alls, ingen inspiration finns egentligen och vad ska man egentligen skriva när dagarna bara svishar förbi utan att man inte gjort någonting alls? En sak vet jag och det är att jag här en massa roliga saker att se fram emot nu. Bland annat ska jag träffa den här trevliga bruden nästan så fort jag kommer hem härifrån. Sen ska jag eventuellt träffa min härliga kusin därefter. Sen har jag snackat med lite andra människor men hur som helst så känner jag att lovet är långt ifrån slut. Jag kan nog säga att när Gabriella kom hit det var då som lovet började på riktigt det var i alla fall då jag  började förstå att jag hade sommarlov.

Må bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0