Snöstrom!

Herre jävlar! Vilket väder det är? Höll på att inte kunna ta mig hem, men äntligen är jag hemma och inom få minuter kommer Camilla då ska det pluggas vilket jag också kommer ägna resten av min kväll till så vi lär inte ses på ett tag. Imorgon närmare besämt skulle jag sikta påi alla fall även om jag måste plugga och städa imorgon men äsch vi får helt enkelt  hur det blir med bloggandet jag kan inte lova något.



Update: Men gud vad det känns som att jag har blivit negativ på sistånde? Eller är det bara jag? Vad i hela fridens dar är det här?! Jag är en positiv person? Mitt liv är inte så himla kasst som jag uttrycker mig va fan. Ursäkta att jag svär. Säg till mig när jag är negativ. Jag hoppas att ni läser mina negativa inlägg med en nypa salt. Självklart, ska jag göra något av det bästa jag vet. Om man prioriterar och planerar så går det. Jag ska sluta vara negativ och bli positiv livet blir f*n inte bättre utav att man ser allt negativt. Eller har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0