sista dagen som 14-åring

Hej mina vänner! Först vill jag bara tacka för alla fina peppande kommentarer ni ger mig. Tusen tack precis vad jag behöver. Men som sagt har jag överdrivit lite och inte riktigt kännt mig som mig själv sedan en vecka sen men nog med det! Nu ska vi gå in på lite mer positiva saker om jag får vara lite egotrippad och det är att jag imorgon blir straffmyndig! Så nu håller jag på att leva min allra sista dag som 14 åring. Jag har bestämt mig för en grej att jag ska försöka göra en del grejer bättre eller i alla fall försöka.

- Hålla mer ordning och reda
- Kämpa mer och rycka upp mig alltså inte ta åt mig för mycket negativt. Lite strunta i vad folk tycker och tänker mig och mer uppskatta komplimanger osv. Även om jag på senare tiden har blivit bättre så kan jag bli ännu bättre på det.
- Vara nyttig.

Ja det var väl det.
Vi ses kanske senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0