Måndag

Hej! Kom hem för en liten stund sedan och nu ska jag alldeles strax sätta igång med pluggandet när Amanda kommer men först ska jag ta och förbereda lite saker om jag hinner det(?). Hur som helst så har min dag varit bra. Förutom att det har varit en sådan där dag då allt känns fel ni vet sådana dagar man kan ha ibland. Inte minst att jag råkade skämma ut mig totalt på Ropsten imorse då jag ramlade sakt i trappan och satte mig (av att jag ramlade). Plus lite andra saker. Men sådana dagar ska man få ha ellerhur? Sedan måste jag säga att slutet av dagen kändes riktigt bra, varför? Jaa det ni! Det tänker jag inte berätta så här öppet bara då det är väldigt personligt. Ni som känner mig kan säkert läsa mellan raderna. Nej hörrni nu ska jag nog ta och göra lite vettiga saker innan Amanda kommer.

See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0