all these things i´ve done

Gårdagen var mycket trevlig och jag är mycket nöjd med alla fina presenter. Det var bara min stackars border som ligger hemma och är sjuk (krya på dig!) och Cissi som saknades. Annars var alla här och tack för det! Kvällen slutade med Guitar Hero, dock slutade jag efter ett tag just för att jag är så sjukt irriterad över att jag klarar mig mycket bra på medium men på hard nej nej det går inte. Dock var det rätt underhållande att titta på. Nu ska jag ta en uppfriskande promenad med mina kära far.

Ha en jättebra söndag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Soffi! Det var jättetråkigt att missa din födelsedag! Jag låg bara hemma och väntade på att jag också skulle bli sjuk...men blev det aldrig. Men jag hoppas att jag och Micke kan få fira den en annan dag? Stora kramar /Cissi

2010-02-01 @ 12:50:04
Postat av: Sofia

Hej Cissi! Ja det var jättetråkigt verkligen men det var ju riktigt synd om Micke stackarn'. Vad skönt att du inte drabbades. Nej det är totalt förbjudet att ni ska få fira mig. Nej jag skoja självklart ska ni få fira mig. Mamma och Pappa kommer säkert höras av sig till er:). Hälsa Micke. Kram kram

2010-02-01 @ 16:50:51
URL: http://sopho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0