2009 lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till Paris, såg Madonna och Bruce Springsteen live, träffade Marie Serneholt, bla.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ehm, de 14 läsarna är nu mer 10 haha
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nix
4. Dog någon som stod dig nära? Hyfsat nära ja tyvärr.
5. Vilka länder besökte du? England och Frankrike
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Yes
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 13 maj, 3 maj, 30 januari, 16-18 januari, slutet av sommaren, 15 augusti, 10 juni, mfl.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag trots ett jobbigt och kämpigt år lyckades gå ut med bra betyg
9. Största misstaget? minns ej
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk på sommarlovet men L och Gilmore Girls räddade det
11. Bästa köpet? Skinnjacka och Kappa
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina nära och kära
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Realese Me, Calling, Lies Beyond, Dancing In The Dark mfl.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mitt år har gått otroligt mycket upp och ner, vissa ögonblick har jag känt mig otroligt glad, andra inte, men sommaren, december och vissa särskilda datum har jag känt mig gladare än på länge men annars ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Mycket
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig
18. Hur tillbringar du julen? Med mina nära och kära
19. Blev du kär i år? Intresserad kanske?
20. Favoritprogram på TV? Gilmore Girls
21. Bästa boken du läste i år? Ett nytt liv på köpet
22. Största musikaliska upptäckten? Bruce Springsteen
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Wesc hörlurar, en rolig fest och en massa kärlek
25. Något du önskade dig men inte fick? Yepp
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade en jättelyckad fest med mina klasskompisar och bästa vänner
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det finns det,
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Annorlunda jämfört med 2008
29. Vad fick dig att må bra? Mina fantastiska nära och kära och vänner, jag finner inga ord för hur tacksam jag är över allt ert stöd och allt ni gjort för mig. Ibland kan jag fundera på om jag ens är värd det som ni gjort för mig. Men hur som helst tack jättejätte mycket för allt ert stöd under året, jag är mållös
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chace Crawford
31. Vem saknade du? En person betytt otroligt mycket för mig och som jag verkligen kunde känna en trygghet med som jag kunde prata om allt med en person som tänkte lika dant som mig , en person som hade exakt samma smak och sjuka humor som mig. Det är en enstaka person jag snackar om men ingen som jag har lust att nämna för tillfället.
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade bara två nya människor och dem är två jättetrevliga och härliga tjejer. Tack för att jag fick lära känna er Sandra och Antonina.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0