Tisdag

Jag borde egentligen plugga men det orkar jag inte, just nu känns det som att jag hellre tillbringar kvällen med plugg än att plugga nu allt detta på grund av personliga skäl som inte är särskilt allvarliga som dem kanske låter. Hur som helst måste jag nog varva ner tror jag, sedan kan jag plugga ni kanske vet själva hur det går att plugga med en massa tankar om saker och ting som surrar runt i huvudet? För mig går det i alla fall inte särskilt bra. Snart kommer mamma och hennes kollegor hit så det betyder att jag måste röra på mig.


Kommentarer
Postat av: Erica

AA men då ere den..=)

då vet du var den är..du hade glömt den hos carina och jouni.

Puss Puss

2010-02-23 @ 16:49:05
URL: http://[email protected]
Postat av: sandra T

Du kanske vill gissa vilken låt det är jag söker denna vecka i min blogg? (:

2010-02-23 @ 16:59:06
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0