So sick of love songs

Okej rubriken stämmer inte riktigt men däremot så känner jag mig sjukt nere och det känns som att allt bara går fel. Gick hem från skolan tidigare med tanke på att jag verkligen kände mig nere. Nu ska jag ta och vila, kanske se några avsnitt av Gilmore Girls, vet ej om jag hänger med till Expressen imorgon, om jag inte blir bättre eller känner mig bättre är nog det bästa att stanna hemma så att jag kan sitta barnvakt på lördag. Det är verkligen helt sjukt vad det går sjukdomar hit och dit nu, i min klass går det både den där hemska vinterkräksjukan som jag inte ens vill nämna namnet på i rädsla av att få den. Sedan går det ju en hemskt förkylning, känns lite som att det är den jag åkt på. Hoppas inte det, för just nu har jag inte riktigt tiden att bli förkyld.  Hur som helst innan jag lägger mig soffan ska jag slappa framför datorn ett tag.

Kommentarer
Postat av: mariaa

vem ska du vara barnvakt åt? :D

2010-02-11 @ 18:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0