Ring of fire


Bjuder på en egobild

Är precis hemkommen ifrån Micke och Cissi, det var som vanligt mycket trevligt och ryktet hade rätt lägenheten var mycket fin. Nu blir det hemmakväll med syster, pappa och mamma framför schlagern. Det ska bli mysigt hoppas det blir en aning bättre denna veckan förra gången var säkert historisk för er som känner mig haha. Det blir en kväll med ansiktsmask och att måla naglarna tror jag eller nej det kan jag inte förresten mina tummar är inte friska nog för att ha nagellack. Ska nog sätta plåster på dem istället. Men först ska jag ladda över bilder på Facebook om det nu vill sammarbeta vilket det inte verkar vilja göra.

Update: Facebook vägrar sammarbeta jag ger upp!

Puss


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Fin tröja :)

2010-02-28 @ 20:05:16
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0