Onsdag

Det är helt otroligt att jag som för en vecka sedan var så stressad och mådde allmänt dåligt nu kan känna en enorm lycka och knappt någon stress trots en massa läxor. Jag tänker liksom: "Jag klarar det, jag behöver inte vara stressad". Jag kan nu le och skratta mer än vad jag kunnat göra på länge tror jag. Det har sina orsaker men dem är egentligen helt ointressanta och ni vet säkert också att man hela tiden går i perioder. Så fungerar livet hela tiden. Hur som helst så väntar jag nu på att Johanna ska sms mig om grupparbete ska nämligen sticka hem till henne och göra det sista. Sedan ska jag plugga matte. Även skriva klart min läslogg som nu ser ganska slarvig ut. Det kommer bli en helt vanlig onsdag för mig.


Kommentarer
Postat av: carita ivanova

sv; åh, tack så hemskt mycket raring. puss!

2010-02-03 @ 19:22:35
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0