Monday you can fall apart



Ska försöka skriva ett inlägg på en kvart men saker kommer hela tiden i vägen. Sitter och vräker i mig vindruvor i hopp om att jag ska bli piggare kommer nämligen tillbringa hela hela kvällen åt att plugga SO vilket jag i och för sej tycker är ganska kul med tanke att det handlar om massmedier sådant som intresserar mig. Men att vara pigg underlättar ju. Ska nog göra mig en kopp te lite senare också men först så kommer Amanda komma och plugga med mig. Nu känner jag helt plötsligt att min kväll kommer bli riktigt bra. Ska försöka ge mig själv en belöning också som gör det hela ännu roligare. Frågan är bara vad det kan vara? Fixa lite i min garderob kanske? Eller försöka göra en skiss på hur jag vill att mitt rum ska se ut. Eller kanske inte vet jag. Har lite andra funderingar på saker och ting som jag kanske delar med mig av lite senare.

Kanske att vi ses i någon av mina pauser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0