Good Monday

En helt vanlig måndag avklarad, vad som är vanlig måndag ja säg det. Ni vet dagen flyter på... Äsch snart ska jag i alla fall på utvecklingssamtal och jag känner mig lite sådär lagom stressad över skolan. Allt för mycket uppgifter att ta itu med. Fick just reda på att jag tydligen varit för långsam med mitt teknik arbete vilket beror på att vi inte blivit tillräckligt informerade med deadlinen eller så är jag bara jävligt korkad:). Men hur som helst så får jag nu IG på detta momentet i teknik skitkul verkligen! Jag som hade tänkt och satsa på VG i alla fall. Men jag kanske helt enkelt ska bli lite smartare och kanske fråga läraren när uppgiften ska vara klar om jag inte fattar? Det får bli ett mål inför detta år. Nu ska jag ta och kolla lite på min musikuppsats. Sedan ska jag kika lite på min svenska uppsats som jag stressat bort. Från och med NU ska mina uppsatser och prov vara jättebra och inlämnade i tid. Men om jag ska vara ärlig har mitt liv varit allämnt stressigt de senaste veckorna men nu börjar det peppar peppar bli bättre och det banne mig märkas. Nej jag skyller inte på något, jag är bara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0