En perfekt fredag


Bjuder på en bild från Winnerbäck konserten

Det är fredag men ingen vanlig fredag, det är en fredag som säger att ja ginte behöver gå till skolan på en hela vecka, god vad det är skönt. Känns som att jag nästan bara pluggat och nu är NO provet också avklarat nu slipper man traggla med den där förbaskade kemin som det tog 2 år innan man förstod, tror nog att det gick okej. Jag säger som mina bröder "Ett skrivet prov är ett skrivet prov". Sedan är det bara att hoppas på det bästa. Idag har jag även kommit på ett knep på hur jag ska kunna höja mina betyg i franska (som inte är dem bästa). Nej, men usch nu ska jag inte prata om skolan efter skolan kände jag hur jag blev sjukt godissugen om ni vill veta det. Nej men nu är jag hemkommen efter en liten runda på stan, fika med mamma och hämt av Maria. Nu sitter jag med en av världens bästa låtar i öronen, ja det tycker Mariette Hansson också. Tråkig humor så här på kvällskvisten.
Nu ska jag bara slappa och njuta lite.

Ha en underbar kväll och ni som åker iväg på lovet ha ett underbart lov

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0