Deltävling 2

Nu sitter jag med busungarna i familjen Tessem och har kollat klart på en grym melodifestival.

Den otroligt snygga Eric Saade kan vara de snyggaste killen i hela världen inte konstigt att han med sin dänga manboy fick allra flest röster. Jävligt cool grabb det där alltså. Molly är det okej om vi byter så att jag blir tillsammans med honom och du blir singel? Eller förresten jag hittar en annan kille till dig okej? Till Final

Vackra Pauline har en fantastisk röst och låten passade henne som en smäck. Till andra chansen

Jag tänka mig
att många äldre människor röstade på Kalle Moreus och Orsa Spelmän. Andra chansen

Andreas Johnson till final

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0