Can you feel it now

Hej! Hade tänkt att lada upp en bild men självklart vill inte blogg.se sammarbeta när det gäller att ladda upp bilder. Ni får helt enkelt stå ut. Hur som helst är jag nästan precis hemkommen efter att ha köpt ett par nya skor. Är dock osäker på om jag ska spara dem med tanke på att dem kan vara en halv storlek försmå. Men det ska som sagt prövas. Nu tänkte jag kreativt lägga upp min kväll här. Har ni tänkt på en grej? Spotify reklam kommer när man INTE vill ha det. Alltså när som minst vill ha det?

NU: Svenskanovell
SENARE: Välja ut kläder eller i alla fall försöka
EFTER DET: Fixa mig
TILL SIST: Go to sleep och tänka på att imorgon kommer bli en great dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0