Play on when you losing the game

Så mycket som surrar omkring i mitt huvud, så mycket som jag önskar, så mycket som jag önskar att det inte hänt. Att jag bara vill spola tillbaka tiden och gör om saker men det går inte. Det gör det inte och ibland finns det som mycket som jag skulle vilja spola tillbaka som nu till exempel jag skulle be till Gud att få göra om mitt musikprov men det får jag inte för jag fick godkänt men inte mer än så sedan ska vi inte gå in mer på detaljerna. Jag skulle vilja tänka som Carrie Underwoods låt:

Play on when you're losing the game
Play on 'cause you're gonna make mistakes
It's always worth the sacrifice
Even when you think you're wrong
So play on, play on

Men det går inte, jag kan inte det här är för stort och jag gjorde dessutom så att halva skolan vet om att jag är missnöjd med betyget på mitt musikprov great! "Det är för att du är en drama queen" skulle min mamma sagt och det stämmer väl då. Sen är det en annan grej som är på tok för personligt och det tänker jag inte skriva här men det gör mig i alla fall otroligt ledsen. Aja guys, jag hoppas att ni mår mkt bättre än vad jag gör. Nu är frågan ska man göra en dubbel Peyton och rita ut sin ilska och lyssna på "100 songs to save your life" eller bara lyssna på "100 songs to save your life"?

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0