Måndag


7 dagar kvar, underbart!
Känns riktigt bra att man sitter framför Facebook och en massa bloggar när man har ett franskaprov imorgon. Fast jag ska ta tag i pluggandet och repetera det sista strax, men innan jag ska sova måste jag också hinna klinka lite på gitarren som nog måste vara den roligaste läxan någonsin om jag inte redan sagt det. Fast idag känner jag verkligen att jag måste gå och lägga mig tidigt är helt slut och har kännt mig allmänt seg hela dagen förmodligen var jag övertrött halva dagen. Juuuste SL krånglade imorse vilket dock gjorde mig på ganska dåligt humör men med sköna människor försvinner humöret snabbt. Men hörrni nu måste jag nog ta och plugga lite klockan är snart mycket och om jag känner mig själv rätt så kommer jag sitta här vid 11 i alla fall om jag inte sätter igång nu.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0