För en lång lång tid


Bild från Håkan Hellström konserten

Hej! Morgonen gick sedan bra sådan tur var och jag hade väl inte världens bästa dag men mitt dåliga humör försvann och dagen var väl inte dålig, den enda anledningen till att den inte var bra var att jag hela tiden missade en lärare jag skulle prata med precis. När jag såg honom och hade världens bästa läge att haffa honom så försvann han och när jag såg honom andra gången satt jag på mattelektionen och tredje gången såg jag honom sen till en lektion och då kändes det inte rätt att haffa honom vilket jag tror att ni förstår, men det är inte hela världen skickade ett mejl och sa vad det var jag ville, sedan träffar jag honom imorgon och kan förklara mer då. På tal om musiklärare så är det dags för mig imorgon att sjunga för högre betyg ni vet... gaaah jag börjar bli nervös, inte för att sjunga för honom för det vet jag att jag kan men jag är nervös för att det är betygsgrundade och rädd för att faila... Men det kommer säkert att gå bra. Måste också plugga NO och SO...

För övrigt sitter jag och laddar upp en massa bilder på Facebook men eftersom att den är så himla såg och hävdade att en minut var 10 minuter så håller jag nu på med uppdateringen där man bara kan ta fem stycken åt gången vilket är väldigt segt men är det Facebook så är det och jag har försått att man helt enkelt får ha en bra stubin och tålamod vad det gäller Facebook, men jag antar att det inte bara är jag som insett det.

Må bäst!


Kommentarer
Postat av: mariaaa

lycka till imorn! :D

2010-12-07 @ 23:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0