Dream a little dream


Veckorna flyger iväg, allt flyger iväg som attan. Tiden flyger iväg fortare än vad jag själv hinner med. Det gör mig sjukt förvirrad och snurrig. Har sjuk resfeber och är stressad och nervös över mina betyg. I synnerhet är jag orolig över mitt musikbetyg så här är det:
1. Om jag förväntar mig på det värsta så kommer jag i alla fall bli sjukt frustrerad om det bara blir G
2. Om jag förväntar mig på det bästa så jaaa då fattar ni ju själva blir det G så är det ett rent helvete
3. Om jag inte tänker på det så kommer vad som helst förutom VG eller MVG bli förjävligt.

JAG VET hur mycket jag tjatar om att man ska vara nöjd med ett G osv men ni som inte känner mig förstår inte hur viktigt det här är för mig och hur mycket jag kämpat. Det har och göra med det jag skrev igår mer än så kan jag inte säga för att det ska bli för personligt.

HUR SOM HELST så ska jag nu börja packa snart och jag måste få i mig något.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0