99 times



Det är helt sjukt vad den här terminen har gått fort. Jag minns så väl när jag började nian med vilken inställning och hur allt kändes exakt. Då hade jag ingen aning om att jag skulle växa så här mycket som människa, jag tyckte redan att jag vuxit som människa men jag kunde utvecklas mer mycket mer och det är tackvare vissa personer jag tänker inte nämna några namn. Men om jag sammanfattar denna termin så har jag varit den lyckligaste människan på länge men också i vissa sammanhang väldigt arg, ledsen och irriterad av en massa olika anledningar. Det finns bara en sak och säga vad det gäller höstterminen i nian: Man måste stå på sig, ta vartenda dag precis så som den kommer och kämpa trots motgångar och trots att det är jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0