Torsdag


Hej guys, hoppas ni mår bra. Jag mår bra men nu börjar jag verkligen känna att min min trötthet för att ha börjat skolan börjar komma. Jag kände på svenska lektionen att jag höll på att somna och det berodde inte på att lektionen var tråkig i sig bara att allt var tråkigt just då för att jag var så himla trött, dock är det bättre nu. Sen måste jag säga att jag redan känner mig väldigt förvirrad vad det gäller svenskan men det behöver vi inte ta. Då det förhoppningsvis och uppenbarligen inte är något att vara förvirrad över men än så länge är det just det och det är en lång historia som är ointressant och jobbig att skriva ner här, sorry. Men jag kan säga så här: För tre timmar sedan hade jag en plan i hur jag skulle lägga upp mitt nya svenskaarbete men nu surrar tankarna omkring i huvudet och jag undrar lite om jag inte planerat lite för långt...Men det löser sig hoppas jag. Det negativa med det är att jag inte får plugga som jag längtat efter hela dagen, onormal jag vet men det här med artiklar är som ni som känner mig vet min starka sida och intresse.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0