Suddenly I See

Kate Bosworth
Vet ni att Kate Bosworth kan vara den snyggaste och coolaste bruttan i Hollywood?

Nu är jag hemma igen efter flera, flera veckor i den lilla staden utanför Linköping. Men hemmet får stå tomt efter klockan 18.00 på fredag för då bär det nämligen som jag redan sagt av till Uppsala, ja för att mina föräldrar är i London (utan mig! Inte lugnt). Men först är det besök av den trevliga bruttan Antonina. När jag kommer hem är det klipptid och jag tror banne mig att det blir slingor ändå efter att ha sätt den här bilden på Ashley Greene blev jag lite inspirerad. Då på tisdagen planerar jag också filmkväll med Gillian och på onsdag ska jag kanske träffa Caroline. Sen efter det måste jag försöka fixa grejer inför skolstarten.

Må bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0