Lady Stardust



Det blir ingenting med Caroline imorgon och inte på fredag heller. Men det överlever jag, det får helt enkelt bli en heldag på stan helt för mig själv hoppas dock på att kunna äta lunch med mamma. Men som sagt det finns en hel del grejer jag vill köpa inför skolstarten och sen behöver jag komma ut, jag måste röra på mig är trött på att hela dagarna sitta framför datorn som jag gjort idag och som jag gjorde större delen av tiden igår. Nu ska det bli ändring på datorsittandet och skapa ett liv det får bli ett löfte i höst. Jag känner mig som tjejen i Bekännelser om kyssar, katter och killar när hon ska börja i nian. Fast jag vet inte riktigt om jag ska stöta på en ny snygg kille... fast vem vet hon har ju inte heller planerat det. Nej nu skämtar jag. Men hur som helst jag ska börja om på nytt och göra nian till mitt bästa skolår någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0