Fredag

Sitter på nere på mitt fantastiska landställe och har precis ätit en god middag och jag är riktigt glad av flera olika skäl ett skäl är att jag har gjort klart läxan till nästa fredag, hur skönt är inte det? Det ända som är kvar är soläxan som jag snart ska gå igenom med min kära moder strax och när den är klar behöver jag inte gå igenom den på söndag som min lärare bad mig om det känns också riktigt skönt. Jag vet inte hur bloggningen blir i helgen men i så fall kommer jag tillbaka på torsdag då jag på måndag åker iväg på klassresa och kommer tillbaka sent på onsdag kväll. Men jag hoppas att ni har haft en toppenvecka för det har jag och jag hoppas att även nästa vecka och klassresan blir toppen. När jag kommer hem blir det att hänga med Antonina och mer skolarbete dock roligt skolarbete, lovar att berätta när jag ska börja med arbetet. Vi ses på torsdag vänner.
Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0