Torsdag

Denna dagen har inte varit bra kan jag tala om för er för att gå rakt på sak, det beror på en särskild sak som jag inte kommer gå rakt på sak med, den tänker jag inte ens förklara eller ens försöka. Nu ska jag plugga inte kul, men sedan ska jag till den så kallade ungdomskvällen för att träffa mina konfavänner, det kommer i alla fall bli kul. Sitter och stör mig på att Facebook chatten vägrar fungera sjukt irriterande kan jag tala om. Vet knappt om jag orkar med så mycket, vet inte heller om jag ska göra novellen och bokrecensionen imorgon eller om jag ska gör någon av de nu. Måste stiga upp tidigt på tisdag för att göra klart den där teknikgrejen men alla material till den är borta. Shit vad jag både älskar mitt liv just nu men samtidigt känns allt så jobbigt. Faktiskt känner jag mig som ett skitzofren som ena stunden är lyckligast på jorden och andra stunden inte alls lycklig. 

Tusen tack för allt ni gjort mot mig och tusen tack för att ni i överhuvudtaget finns, utan er hade jag inte varit något, då hade jag inte kunnat känna lycka. Ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0