The spring is finally here

Hello Guys, nu har jag varit väldigt duktig och skrivit klart två stycken sidor på in teknik uppsats bara fyra sidor kvar, men det var faktiskt enklare än vad jag trodde nu är det bara att hoppas på att det är tillräckligt bra. Måste plugga Hemkunskap denna veckan också, behövde kompletera en jämförelse men det gör jag på ett kick sedan måste jag lämna in en intervju som jag ska göra med min kära far angående maten på 70-talet. Ligger efter på grund av sjukdom (är det bara jag eller skriver jag inte väldigt ofta att jag ligger efter?). Det var så här det inte skulle vara, men det löser sig och nu ska jag bara ta det lungt förresten jag tänkte visa er lite bilder jag tog i helgen, bilder med tecken på att våren ÄNTLIGEN är här. Om jag ska vara ärlig är det därför jag loggade in...







Alla bilderna är tagna av mig och får inte kopieras! Jaa, man skulle kunna tro att jag är typ besatt av blommor men nejdå det är jag inte, det är bara typiska vårtecken och sedan måste jag erkänna att jag är grymt stolt över dessa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0