Serious

Nu ska jag försöka skriva ett inlägg som inte innehåller så mycket känslor eller precis så som jag känner mig just nu. Just nu mår jag inte alls bra psykiskt. Jag har gått från att vara världens lyckligaste till inte alls lycklig. Totalt oviktigt och ointressant varför. Hur som helst kommer hela min vecka att bestå av plugg, plugg och åter igen plugg. Jag ligger efter i skolarbetet jag har blivit utskälld av min lärare på grund av det, jag kan inte träffa mina underbara konfavänner på torsdag på grund av att jag har ett litet so prov på fredag. Okej nu sa jag lite varför men det får duga mer får ni inte veta. Det här känns riktigt surt. Det här som började så himla bra och det här året som skulle bli så bra när det gällde skolan, jag som ville betraktad som en otroligt ambitiös tjej. Nej nu vet jag snart inte om jag orkar skriva mer innan tårarna börjar rinna ner. Vi kör på en bloggpaus under denna vecka, är tillbaka på fredag.

Ha en bra vecka!

Update: Okej vi gör så här: Mitt liv är rörigt just nu, en enda stor röta att säga rakt på sak. Jag är inte olycklig någonstans, jag är lycklig det är jag. MEN jag är stressad otroligt stressad när det gäller skolan och jag känner att jag till våren måste få VG i vissa ämnen och jag tänker inte misslyckas på ett enda förhör, jag är en fighter så in i bomben. Jag vill inte se mig själv misslyckas och det tror jag egentligen inte att någon vill. Vi gör så att vi gör en checklista.

IDAG:
NOVELL (Måste bli klar) ()
LÄSA SÅ MYCKET JAG KAN I SVENSKA BOK ()

IMORGON:
LÄSA SÅ MYCKET JAG KAN I SVENSKA BOK()
LÄSA UT ENGELSKA BOK(X)
SKRIVA BOK RECENSION PÅ ENGELSKA(X)
BOKRECENSION SVENSKA()

TORSDAG:
BOKRECENSION ENGELSKA(X)
TYP AV ÅTERTRÄFF MED KONFAGÄNGET()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0