Release me

Klockan börjar närma sig kväll eller det är kväll och jag har precis kommit hem ifrån en promenad med mamma. Den här dagen har varit väldigt skön, känner att det finns väldigt många saker som jag skulle vilja spola tillbaka och ändra på, min telefon har lurat mig, jag känner att jag kanske inte alltid ska lita på min första tanke trots allt... inget viktigt egentligen men jag känner att jag gjort små, små misstag denna helgen ett på grund av att min telefon lurade mig, kanske låter konstigt men japp så är fallet. Sedan pendlar ju mitt liv upp och ner som ni redan vet. Men det gäller att ta en dag i taget som jag lärde mig lägret, att försöka se det bästa med varje dag. Men det är inte allt just det är särskilt lätt ska ni veta. Men jag är en stark tjej så jag klarar det nog och jag kan ju faktiskt känna en lycka på riktigt vilket jag inte har kunnat göra på länge. Sedan ska ju alla hormoner förstöra allt stup i kvarten men det är en annan femma. Nu ska jag fortsätta lyssna på Coldplay, läsa klart bloggar och kanske klämma ett GG avsnitt till för att tänka på lite annat.

Kommentarer
Postat av: Erica

Du e bäst!!

Saknar dig..

Puss

2010-04-18 @ 22:45:50
URL: http://ericawentzel.blogg.se/
Postat av: jossa

jättesnygg blogg ! :)



hoppas du haft en bra vecka med, puss !

2010-04-18 @ 23:48:06
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0