Måndag igen

Fick just en känsla av att jag vartenda gång skriver rubriken måndag? Eller i alla fall att jag är på väg att skriva det. Nej jag tror inte att det är måndag hela veckan för så dum är jag faktiskt inte, dock säger känslan att veckorna går så sjukt fort så innan man ens hunnit tänka på saken så är det måndag igen. Eller är det bara jag som känner så?

Hur som helst så har denna vecka börjat med att jag lärt mig en grej. Det är att jag aldrig ska skippa skolmaten, gjorde det idag för att mina vänner istället ville spela i musiksalen och då orkade inte jag vänta 10 minuter på andra gruppen (vi hade halvklasstimmar) så mitt humör har inte varit på topp sedan lunch och nu sitter jag och frossar i mig lite rester ifrån gårdagens konfafest. Förresten på tal om det, er som jag inte tackat: Tack så jättemycket för alla fina presenter och tack så mycket för att ni kom det var jättekul! Nu måste jag nog sätta mig ner och ta itu med plugg, om jag ska kunna gå på en slags återträff med konfagänget på torsdag måste jag verkligen sätta fart nu. Det betyder tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0