Lycka

Det var länge sedan jag hade så här många känslor i kroppen. Känslor av en otroligt lycka, känslor av ledsamhet och känslor av självsäkerhet. Konfirmationstiden har varit en av de bästa tiderna i mitt liv eller en av det bästa jag tror banne mig att det har varit den bästa tiden i mitt liv. Jag har fått lära känna så många nya människor och inte vilka som helst utan helt fantastiska människor. På köpet har jag fått mitt självförtroende ökat och jag tror till och med att jag har kämpat emot min blyghet en aning. Jag har med mig ett minne för livet, oavsett hur mycket någon än försöker få mig att glömma detta kommer jag aldrig någonsin att göra det. Mina tårar har precis torkats bort ifrån glädje och sorgtårar. Jag ska självklart göra allt jag kan för att hålla kontakten med de som jag kom närmast. Jag vill också säga en grej, till er som funderar över att konfirmera er gör det. Ni kommer inte att ångra er, det kanske inte är roligt i början men ju mer man lär känna varandra desto roligare blir det och lägret är tusen gånger roligare än vad man kanske tror. Även ni som kanske inte ens funderat på konfirmation kan jag rekommendera att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0