Gilmore Girls=den bästa starten på dagen


H&M is the shit!
Tjena, hoppas ni har sovit gott, det har jag men jag kände att jag behöver en dag att vila upp mig på då jag inte känner mig 100% frisk men imorgon då kör vi! Då måste jag också börja på min teknikuppsats måste få lite info om den först, men faktum är att det är snabba puckar som gäller då den tydligen ska vara inlämnad nästa vecka och jag ska hinna skriva 6 sidor + att vi säkert kommer få mycket mer läxor nu framöver med tanke på att det är prao om två veckor, gud vad det kommer bli kul, men shit vad tiden har gått fort. Jag kommer så väl ihåg när jag satt där i Paris på nyårsafton och såg framför mig att 2010 kommer bli ett bra år och ett år då jag tar nya tag. Visst hade jag rätt hittils kan jag faktiskt säga att det har varit ett bra år, men det får inte ta slut det finns så mycket jag vill göra det här året vet inte vad men det känns så. Nu ska jag nog fortsätta att titta lite på Gilmore Girls. Sätter mig med uppsatsen om jag orkar annars är jag beredd att sitta med den i helgen eller mycket den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0