En perfekt lördag

Har nästan precis kommit hem från stan med min kära moder. Det var lite kul när vi satt på Wienerkonditorit och fikade så satt vi och tittade på folk och helt plötsligt tyckte jag att jag kände igen två tjejer sedan ser jag att det är Ebba och Gabriella från min konfirmationsgrupp och efter ett tag ser jag också en av ledarna Tomas, sedan när vi är på väg hem träffar vi en gammal vän till familjen, vi har även sett Dilba och en annan kändis enligt mamma men vad hon hette kommer hon inte ihåg. Så jag och mamma har sätt kändisar och kändisar lite kul. Nu ska jag försöka tvinga henne att göra något med mig istället för att hon ska titta på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0