Dance anthem of the 80's

Gud vad tiden går fort, den här veckan har varit kanon och det kändes riktigt skönt att sluta några timmar tidigare än vad man egentligen skulle ha gjort. Ska iväg om en timme ungefär och träffa Antonina och jag känner mig otroligt glad och lycklig vet inte varför kanske för att jag har lov? Kanske för att.... inte vet jag. Nu ska jag läsa lite bloggar och ta det allmänt lungt.

Visste ni förresten att det ska komma en Gilmore Girls film? Ni vet precis som Sex and the city? Jag är lite sådär lagom glad. Premiärdatum är dock oklart men jag kan inte vänta!


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-04-01 @ 16:45:07
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0