Vackrast i kväll

Ni trodde väl inte att jag missat det roligaste? Nej nej då har ni fel.
Sabina
Sabina
Jag måste säga att både frillan och klänninge klär tjejen och låten mycket bra. Skorna skulle jag gärna inte ha något emot att hitta i brevlådan någon dag.
Moa Foto:
Moa
Enligt mig har tjejen inte riktigt någon personlig röst (Jag säger inte att hon är dålig) men man kan ju gått och väl säga att hon har en riktigt cool stil som klär henne riktigt bra.

Clara
Clara
Det kanske bara är jag, men när jag ser denna outfit tänker jag direkt på Elin Kling, varför gör jag det? Det låter ju ologiskt;), nej men man ser direkt att det är Elin som stylat denna vackra tjej och det är verkligen inget fel med det för stilen klär Clara perfekt och jag måste nog säga att hon får stå för kvällens snyggaste outfit.

Mariette
Mariette
Det här är inte alls min stil, men den klär Mariette och hennes coola hår riktigt bra.
Erika
Erika
Jag håller med om att Erika är strålande vacker och kläderna känns väldigt rätt inte bara på henne utan även något jag skulle kunna tänka mig att ha på mig. Till skillnad från Claras kläder som passar grymt bra på henne men inte på mig så skulle jag lätt kunna kopiera Erikas outfit rakt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0