Tisdag

Jag har spenderat hela dagen hemma förutom på morgonen då jag åkte till skolan för att hämta lite skolböcker för att ingen stackare ska behöva åka ända in till stan för att lämna dem åt mig. Hur som helst så är jag svinförkyld. Så min dag har spenderats med en massa bråk med internet och lite fixade grejer samt se på Systrar i Jeans 2. Det var väl en helt okej film, lite rörig för min smak. Dessutom gillar jag skådisarna i filmen väldigt mycket. Alexis Bledel, Blake Lively, America Ferrera och den andra tjejen som jag inte minns namnet på. Men anyway nu ska jag inte sitta här och babbla. Juste jag har sätt High School Musical på svenska för er som vill veta det. Det är ingenting jag kan rekommendera om jag säger så. Ska man se på den ska man enligt min åsikt se den på original språk den blir grymt mycket bättre då vilket jag tror att ni förstår. By the way har ni hört det otroligt sjuka som Kanye West gjorde på VMA i helgen?

Taylor Swift får pris för bästa female video när hon berättar att hon är mållös och säger "Thank You So Much" kommer Kanye West ut på scenen, tar micken ur Taylors händer och säger att: "Beyoncé är mer värd priset, hon förtjänar det mycket mer än vad Taylor gör" och? Tänker jag då. Det är klart att man får ha åsikter men inte säger man det rakt ut och verkligen inte till personen som fått priset. Det kallar jag oförskämt nu var det visserligen så att snälla Beyoncé säger att hon inte vill ta emot priset för att det just var Taylor som vann det och inte hon. Men så här som Kanye gjorde gör man bara inte. Vad tänker han med seriöst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0