The guys

Fem killar tävlar om två kvalfinalsplatser på onsdag. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Patrik- With or Without you-U2
Rasmus-I´m yours-Jason Mraz( Svårt och tufft låtval)
Carl- Keep This Fire Burning-Robyn
Rabih-With You-Chris Brown (Är det bara jag som missat denna killen?)
Erik den bästa-Is it true?-Yohanna

Även detta kommer bli en tuff kväll Erik och Carl borde gå till final enligt mig, jag tror även att det kan stå mellan dem två och Rasmus eller hur bra är den där Rabih som jag missat totalt, ni som vet vem är han? Är han bra?
By the way om ni undrar varför jag inte meddelar vilka som gått vidare så är det för att jag tänka köra en annan grej istället för att meddela en efter en såhär. Ni glömmer väl inte?.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0