Söndag

Finns det något värre än förkylning och sega datorer? Jag tror inte det va? Hur som helst så har nu åkt på en jobbig förkylning med ont i halsen. Jag tror banne mig att jag nu ska lägga mig ner i soffan och kolla på någon mysig film. Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör och jag kan lova att så fort internet funkar som det ska så kommer jag att kunna blogga precis som vanligt igen. Åh nu blev jag sjukt sugen på att kolla på Eva och Adam men tyvärr så ligger andra säsongen gömd på ett bra ställe, första säsongen kan jag alla repliker utan till i det ni! Ha en underbar söndag kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

...Titanic är en bra film. :D

2009-09-13 @ 18:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0