Ny kategori: Veckans Kändis

Ni som känner mig vet att jag är oerhört kreativ och att jag verkligen inte ger upp i första taget. Ni kanske förstår att det är kul att skriva för 11 läsare om dagen och inte få några kommentarer osv. Därför tänkte jag nu ett tag framöver testa en grej för att se om det ger resultat nämligen att varje vecka skriva om en kändis det kan vara vilken kändis som helst.  Det kan variera vilken sorts kändis det är jag skriver om och vad jag skriver om den. Ibland kanske ni även får musiktips på köpet yes you name it!


Kommentarer
Postat av: Oscar&Victoria

yes yes ! :)

men du vill du lägga till på bloglovin? :)

2009-09-05 @ 16:28:53
URL: http://livingmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0