Idol 2009 Kvalet

För varje år som går så blir alla deltagare bara bättre och bättre, konkurransen blir hårdare och hårdare, men även nu i år känner jag att det kan vara ganska klart vilka två som står och fightas om segern nämligen Erik och Carl. Men en sak är också klar att detta kommer bli den tuffaste idol säsongen någonsin. I kvalet finns det en mängd bra sångerskor och sångare 3 stycken är tipsade nämligen Karolina, Tove och Carl.

Karolina Brånsgård Foto:TV4
Karolina Brånsgård 25 år
Hon har fått kritik för att anses vara för "tantig" men om jag ska vara ärlig så tycker jag att tjejen är riktigt cool. Hon har sin egen stil och en sjukt grym röst. Jag tror att hon kan gå långt om verkligen ger gärnet men då måste hon kunna visa sin egna stil och inte vara så som hon var nu på slutaudition då kan hon nog ha risk att ryka. Men Karolina är en av mina klara favoriter.
Erik Grönwall Foto:TV4
Erik Grönwall 21 år
Erik är ju precis som Kevin i fjol den klara vinnaren, han har allt. Det finns inget snack om saken.

Tove Östman Styrke Foto:TV4
Tove Östman Styrke 16 år
Den här tjejen är riktigt duktig för sin otroligt unga ålder och jag tror att hon precis som Laila sa kan utvecklas enormt. Den här tjejen har allt hon kommer gå riktigt riktigt långt.

Eddie Razaz Foto:TV4
Eddie Razaz 20 år
Den här killen är bara för imponerande, han är snygg och en grym sångare han kan gå riktigt långt.
Clara Hagman Foto:TV4
Clara Hagman 18 år
Den här tjejen har jag sett i många talangtävlingar och jag blev grymt glad när jag såg att hon sökte. Men nu kan man ju säga att hon utvecklats enormt. Den här tjejen kan om hon hittar rätt taktik går riktigt långt.

Där har ni mina favoriter. Men även dessa har gått vidare:
Camilla
Andreas
Carl
Erika
Jon
Moa
Mariette
Nicklas
Nicolle
Sabina
Rabih
Reza
Patrik
Rasmus
Piotr/Calle


Årets
Kevin: Erik!
Johan: Svårt, att säga vem som är årets flick idol. Det finns inte någon som är sådär snygg på det sättet som just Johan Palm, Danny och alla flickidoler har varit men antingen är det Eddie eller så är det möjligtvis Erik. Det ska bli spännande att se i alla fall har jag redan blivit lite förälskad i Eddie. Eller förresten Nicklas han kanske har en potential?
Alice: Möjligtvis Tove eller kanske Clara. Det beror på vem som tar fram den där kaxigheten först vilket jag faktiskt tror att dessa två brudar kan göra. Men jag tror mest på Tove misstolka inte det där.
Amanda: Karolina!
Sibel: Mariette och Erika

Återkommer med mer sådantt här när jag hört dem i kvalet. Ni har 1 vecka på er att hjälpa mig här. Annars hittar jag på något eget och då får ni stå ut med det;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ' FATMA

Svar: Tack för att du delade med dig av din åsikt :)

2009-09-27 @ 20:22:05
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0