I´m back and it´s friday

Oj vad det har hänt mycket på 2 dagar så mycket grejer att ni knappt kan ana. Men innan jag berättar det vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering, men internet har inte funkar och det kan vara den bästa ursäkten. En del saker är saker som är för personliga men det jag kan berätta är att det nu är bestämt att under Höstlovet åker jag till Uppsala och därefter till LONDON! Hur kul är inte det?! Sedan är det också bestämt att jag under jullovet kommer åka iväg till PARIS! Jag kan inte vänta! Tyvärr ligger min inspiration på noll och under helgen kommer jag tyvärr att vara väldigt upptagen. Så länge kan ni njuta av låtarna här nedan.

 





Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: jag skulle också vilja passa i den kjolen, jag tror den är för lång för mig, är så kort och så har jag sjukt smal midja, alla kjolar och klänningar är för stora i affärerna.

2009-09-05 @ 10:35:39
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0