I can´t speak french so let the funcky music to taking taking now

Det finns inget bättre än att lyssna på en massa låtar som bara skapar en massa minnen ovan har ni en låt som skapar ett stort minne för mig, ett minne från när jag och min halva min familj var i London, just för att den vi den tiden typ spelades sönder på MTV. Det säger ganska mycket right? För er som undrar är låten en låt ifrån den engelska popgruppen Girls Aloud som ni kanske hört talas om? Vet inte vad dem har haft för hitar här i Sverige. I alla fall är denna låten med i Wildchild om det skulle vara så att ni känner igen den.

Hej förresten! Nu är det plugg paus i några minuter sedan, blir det att översätta en recension av Lars Winnerbäcks skiva till engelska. Ointressant det där kanske och även en ointressant dag har nyss avslutats i skolan. Förutom att jag diskuterat om det är skillnad på upplänska och stockholmska svaret är ja enligt mig. Jag har båda vartenda dag och det är stooor skillnad haha. Vad tycker ni? Är det skillnad på upplänska och stockholmska?

Hold on ni vet vad som väntar!

Kommentarer
Postat av: Erica

Mycket, Stockholmska låter ju inge vidare;) puss gumman!

2009-09-30 @ 14:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0