090916

Godmorgon!
Jag stannar hemma idag också, det känns bekvämast så. Hoppas bara att jag bli frisk innan lördag då jag ska hjälpa till på en stor 50 års fest. Hur som helst, så sitter jag nu och funderar på om jag ska ta och köra på ett filmarathon eller kanske lite O.C. Marathon eller varför inte Gilmore Girls, hmm vad svårt det blev nu. Senare ska jag även göra en engelska berättelse. Men jag känner att jag måste vakna lite innan jag drar igång med den. Nej hörrni, jag blev sjukt sugen på att göra det jag funderade på igår nämligen att titta på lite filmer på engelska med engelsk text, hahaha låter kanske sjukt. Nej vet ni vad? Det blir så.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: It´s Emmi

jag håller med dig om engelska filmer med engelsk text, man fattar ju vad de säger men man lär sig ändå mer engelska med hjälp av texten:P

2009-09-17 @ 22:44:32
URL: http://itsemmi.blogg.se/
Postat av: Leia

God morgon!

Tänkte bara önska en trevlig fredag!

2009-09-18 @ 09:17:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0