Torsdag


Torsdag innebär fredag imorgon och för min del NO prov och även höstlov (ja efter 12.40 då jag slutar), en helt vanlig och inte särskilt märkvärdig torsdag har det varit. Jag tror inte att ni vill veta vad jag gjort om jag ska vara ärlig, det är fullkomligt ointressant fråga mig om ni vill veta isåfall. Nu väntar plugg för hela bunten plugg av NO ocvh av en bilduppsats som ska lämnas in imorgon funderar även på att fixa med lite roliga grejer som kan kännas riktigt sköna att göra, det kallas skriva novell och bokrecension. Något som är av mitt absolut största intresse. På tal om det den som väntar på något gott väntar aldrig för länge? Hahaa egotrippat men jag tror ni förstår. Nej nu ska jag sluta babbla på och tråka ut er här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0