Lördag





Bilder från London 2008 och sista snodd från google
Godmorgon eller godförmiddag kanske man ska säga? Nu börjar nedräkningen till London och snart blir det besök av lite släkt och ikväll blir det besök av fina Lisa and her mother. Det ska sjukt kul. Funderar på att lägga ut min spotify lista den har nämligen ökat och minskat om man ser det på andra sättet, eller om jag säger så här att några låtar har försvunnit och fler har lagts till. Om ni har tid över får ni gärna skriva in några bra låtar som ni gillar. Det skulle göra mig väldigt glad. Hur som helst så får ni ha världens mysigaste och världens trevligaste lördag om ni inte har det än så länge tycker jag att det är hög tid att fixa det, haha.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0